Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

Bird Boy

Τώρα αν πω ότι πάλι φεύγω για εκδρομή και γι'αυτό αφήνω πίσω ένα τραγούδι, θα φανεί ολοκάθαρα ότι αυτό είναι ακόμα μια φτηνή δικαιολογία για το ότι έχω ψιλοβαρεθεί* το blogging. Ευτυχώς που αυτή η καλή μου φίλη την προηγούμενη εβδομάδα μου γάμησε τον ψυχικό κόσμο και έδωσε την τελειωτική κλωτσιά στην ήδη κλονισμένη εμπιστοσύνη μου στο ανθρώπινο είδος, γιατί δεν θα είχα και τίποτα άλλο να γράψω.

Τέλος πάντων... Για να πω και μια ιστορία, πέρσι το Πάσχα που τα πίναμε με κάτι φίλους στη Ρεβέκκα, κάποιος τρέντι άνθρωπος είπε ότι έρχεται ο Antony and the Johnsons στην Αθήνα και εγώ άρχισα να χοροπηδάω στην καρέκλα, γιατί νόμιζα ότι έρχεται ο Andrew Bird. Τώρα γιατί το νόμιζα αυτό, το έχω αναλύσει και πιστεύω ότι είναι επειδή ο δίσκος του Antony λεγόταν "I am a bird now". Ήταν δηλαδή ο Bird (τότε), οπότε λογική η αντίδρασή μου. Επίσης, ο Bird είναι ωραίος γκόμενος. Όπως βλέπετε και ακριβώς παρακάτω:




Τώρα τελευταία λοιπόν κατάλαβα ότι κατέβασε-κατέβασε, έχω όλους τους δίσκους του Andrew. Είμαι δηλαδή πλέον πιστοποιημένη οπαδός. Πώς έγινε αυτό; Δεν ξέρω και ούτε θα κάτσω να το εξηγήσω, γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν κάνω για μουσικοκριτικός. Ο Andrew ξεκίνησε ως jazz βιολονίστας και στην πορεία άρχισε να πειραματίζεται με το ροκ. Το αποτέλεσμα είναι δίσκοι οι οποίοι περιέχουν τουλάχιστον 4-5 καταπληκτικά τραγούδια. Στον καινούριο του, το Armchair Apocrypha, μου αρέσουν πολύ τα Plasticities, Scythian Empires και το Heretics. Κανένα όμως δε μου αρέσει όσο το Fake Palindromes, από τον προηγούμενό του δίσκο, το οποίο είναι και το τραγούδι που ανεβάζω εδώ.

Και επειδή ξέρω ότι κανείς δε θα κάνει το κόπο να το κατεβάσει, γιατί είστε όλοι τεμπελόσκυλα σαν εμένα (ανάθεμα και αν έχω κατεβάσει ένα τραγούδι από blog) σας αφήνω τους τριπαρισμένους, πιο εγκεφαλικούς κι απ΄τον Χάμπερμας (λέμε τώρα) στίχους του Andrew. Φιλάκια.

My dewy-eyed disney bride, what has tried
swapping your blood with formaldehyde?
monsters?
whiskey-plied voices cried fratricide!
jesus don't you know that you could've died
(you should've died)
with the monsters that talk, monsters that walk the earth

and she's got red lipstick and a bright pair of shoes
and she's got knee high socks, what to cover a bruise
she's got an old death kit she's been meaning to use
she's got blood in her eyes, in her eyes for you
she's got blood in her eyes for you

certain fads, stripes and plaids, singles ads
they run you hot and cold like a rheostat, I mean a thermostat
so you bite on a towel
hope it won't hurt too bad

my dewy-eyed disney bride, what has tried
swapping your blood with formaldehyde?
what monsters that talk, monsters that walk the earth?

and she says I like long walks and sci-fi movies
if you're six foot tall and east coast bred
some lonely night we can get together
and i'm gonna tie your wrists with leather
and drill a tiny hole into your head
I wanna drill a tiny hole
into your


*(ψιλο)βαριέμαι: cool τρόπος να πεις: δεν έχω έμπνευση, δε μου βγαίνει, δεν τα καταφέρνω όπως θα ήθελα.

**επειδή είμαι πολύ πωρωμένη, έχω κάνει bold τους αγαπημένους μου στίχους...

***πλάκα-πλάκα, ούτε στίχους έχω κάτσει ποτέ να διαβάσω από blog.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hellu!
Εγώ πάντως τα περισσότερα τραγούδια που κατεβάζω τα βρίσκω από blogs!
Και μάλιστα τα λατρεύω όταν βάζουν τραγούδια, γιατί διαβάζεις κάποια πράγματα γι αυτά πριν και επίσης είσαι τελείως ελεύθερος να κατεβάσεις απ' οπου θες. Κάπως σαν να έχεις καρτοκινητό αντί για σύνδεση! :ο)
Τον κυριούλη δεν τον ήξερα, αλλά θα μάθω περισσότερα γι αυτόν τώρα, γιατί το κομμάτι που ανέβασες είναι πολύ πολύ καλό!
Άντε και μιας και πας όλο εκδρομές, γράψε και για τις ταξιδιωτικές σου εντυπώσεις! Τις οποίες βεβαίως βεβαίως μπορείς να συνοδεύεις από μουσικούλα!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Hello Maria!! Χαίρομαι που σου άρεσε ο μεσιέ Andrew! Επιφυλάσσομαι για τις ταξιδιωτικές εντυπώσεις, αλλά σύντομα θα οργανωθώ και θα τις ανεβάσω... μετά μουσικής!

Gogo είπε...

Egw pali skilovariemai na diavazw stixous alla goustarw trela na katevazw epiloges apo bloggers pou diavazw!
Poli endiaferon o monsieur, periergos o ixos stin arxi!

Mia xara!

Ανώνυμος είπε...

είναι σύμπτωση που και το δικό μου αγαπημένο είναι το Fake Palindromes; είναι σπουδαίος μουσικός ο κύριος Bird

Unknown είπε...

gogo: είναι το βιολάκι του Andrew αυτός ο ήχος στην αρχή, αρκετά χαρακτηριστική στιγμή στους δίσκους του.

rarasteak: έχεις γούστο, τι να πω..!

Unknown είπε...

άμμος: νιώθω λίγο ψεύτης που το κάνω, γιατί δε γνώριζα την ιστορία της Αμαλίας, αλλά είναι σωστή η προσπάθεια αυτή. μακάρι να αλλάξει κάτι.