Τρίτη, Ιουλίου 14, 2009

megalomaniac

Αν ονειρευτείς ότι, σε κάποια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της Παλαιάς Διαθήκης, εσύ και ο Μωυσής (που φέρνει λίγο σε Charlton Heston) είστε επιφορτιμένοι με το καθήκον να παραλάβετε τις 10 Εντολές, είσαι μεγαλομανής; Μήπως κάποιοι που σε έχουν χαρακτηρίσει 'αυταρχική' έχουν κάπου δίκιο;;

Επίσης, αν τελικά στο όνειρο όλο κάτι συμβαίνει και δεν καταφέρνεις να πάρεις τις 10 Εντολές (έχασες τους φακούς επαφής σου, σε παίρνουν συνέχεια τηλέφωνο κάποιοι άσχετοι και σε ενοχλούν, δεν βρίσκεις το Σινά στον χάρτη κλπ) αυτό σημαίνει τελικά ότι δεν είσαι και τόσο μεγαλομανής, ή απλώς ότι είσαι ένας αγχωμένος μεγαλομανής;

2 σχόλια:

dolly είπε...

Χα χα! Και νόμιζα ότι μόνο εγώ βλέπω παρανοϊκά όνειρα...έχω υπάρξει κολλητός του Μ. Αλεξάνδρου - μόνο εγώ κουμαντάριζα τον Βουκεφάλα - και πριν καμιά δεκαετία δεξί χέρι του Μπρέζνιεφ(!!!). Είχα ξυπνήσει και τις δύο φορές με φοβερή απορία και τρόμο.
Στην περίπτωση που περιγράφεις μάλλον πρόκειται για αγχωμένη μεγαλομανία.
Σήμερα υποψιάζομαι ότι θα δω πως κάνω σεξ με τον Πούτιν, μια που μου θύμησες τα ποιο φευγάτα όνειρα που έχω δει.
Γελάω ακόμα...Να 'σαι καλά!

switchblade_sister είπε...

@dolly: αμάν, είσαι πολύ μπροστά! σεξ με τον πούτιν, δεν έχω τίποτε άλλο να πω..;)