Σάββατο, Οκτωβρίου 10, 2009

photo quiz

Aκολουθώντας την πρόταση της Dolly, ανεβάζω φωτογραφίες από την πόλη στην οποία βρίσκομαι... Είναι λίγο βαρετές, της είχα πάρει από το γνωστό κόκκινο διώροφο τουριστικό λεωφορείο, την προηγούμενη φορά που είχα έρθει εδώ, ως καλή τουρίστρια. Το οποίο λεωφορείο περνάει τώρα κάτω από το σπίτι που έχω νοικιάσει, και ειδικά όταν το πιάνει φανάρι κάνει έναν διαολεμένο θόρυβο, είναι σαν να έχει σταματήσει νταλίκα δίπλα μου. Κοιτάω τον κόσμο στα καθίσματα του λεωφορείου από το παράθυρό μου και προσποιούμαι ότι είμαι και εγώ ένας τυπικός μόνιμος κάτοικος της πόλης και προσπαθώ να κάνω μια μίνι παράσταση παραδοσιακότητας. Κομπλάρω λίγο, δεν θέλω να πάνε στην πατρίδα τους με λάθος εντυπώσεις για τους ντόπιους.

Σκέφτομαι τι θα έκανε ένας τυπικός κάτοικος της πόλης αυτής, αλλά μια και δεν έχω γνωρίσει κανέναν, δεν ξέρω. Υποθέτω ότι κάνει ο οποιοσδήποτε κάτοικος οποιασδήποτε πόλης. Εδώ τα παράθυρα των σπιτιών είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο, οπότε τυχαίνει αρκετά συχνά να βλέπω μερικούς γείτονές μου. Συγκεκριμένα δύο, ένα νεαρό ζευγάρι με ένα παιδάκι και μια κυρία που μάλλον μένει μόνη της. Το ζευγάρι βγαίνει έξω να καπνίσει, η γυναίκα έχει αγορίστικο κούρεμα, ο άνδρας με τα σώβρακα αρκετά συχνά, η γυναίκα καθαρίζει το μπαλκόνι, και το παιδάκι παίζει κρυφτό με εμένα πίσω από τις κουρτίνες. Κάποιες άλλες φορές ετοιμάζονται να βγούνε -ο άντρας πάλι βγαίνει έξω με τα σώβρακα, η γυναίκα στρώνει την μπλούζα της, φαίνονται αρκετά trendy ως ζευγάρι. H κυριούλα την έχω δει απλά να διαβάζει δίπλα στο παράθυρο. Εγώ πάλι, όποτε τους έχω δει είμαι ξαπλωμένη στον καναπέ και βλέπω τηλεόραση... Θέλω να πιστεύω ότι είναι απλά τυχαίο.







Τι λέτε λοιπόν;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όπου και αν είσαι εύχομαι να περνάς καλά.Μπήκα στο site κ είδα ότι την έκανες.
Σου εύχομαι τα καλύτερα στην νέα σου αρχή!

Πρέπει να είσαι προς Ισπανία.Μαδρίτη???

Καλά να περνάς.

Ανώνυμος είπε...

Τυχαία γνώρισα το blog σου και το εχω καταχωρήσει στα favorites για την ειλικρίνειά του,τις εικόνες που μου δημιουργεί και το αβίαστο γέλιο που προκαλεί.
Δεν σε ξέρω προσωπικά, αλλά θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σου ευχηθώ τον χρόνο που θα περάσεις στη χώρα αυτή να τον γεμίσεις με πολύτιμες εμπειρίες και συναισθήματα.
Ζηλεύω τη γενναιότητά σου!

Καλή αρχή :)

Fight Back είπε...

το πλακοστρωτο μου κανει πολυ σε Τεχερανη, αλλα απο την αλλη θα ελεγα και Αμπιτζαν.
δε ξερω, ειμαι κοντα?

dolly είπε...

Χμ...για Ευρώπη το βλέπω εγώ. Βιένη ίσως;

switchblade_sister είπε...

@ανώνυμος1: σ'ευχαριστώ!! και είσαι ο νικητής, πέτυχες διάνα! Gongratulations, είναι πολύ παρατηρητικός... πώς το κατάλαβες;

@ανώνυμος2: ευχαριστώ! είσαι άλλος από τον ανώνυμο1, υποθέτω:)

@fightback: αυτό είναι που μου αρέσει σε σένα fight, ότι πάντα μαθαίνω κάτι καινούριο. αμπιτζάν;; χρειάστηκε να το ψάξω στο google...

@dolly: ευρώπη ναι, αλλά βιέννη όχι!

Ανώνυμος είπε...

Από τον αριθμό τηλεφώνου στην φωτογραφία!

Πριν λίγες μέρες ήμουνα με την δουλειά στην Βαρκελώνη για 15 μέρες.Αν το ήξερα ίσως να κανονίζαμε να βρεθούμε το ΣΚ.

Να περνάς καλά κ να προσέχεις.

Lou

switchblade_sister είπε...

Τι κάνεις βρε Lou? Την επόμενη που θα έρθεις από εδώ, give us a call!! xx