Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Αηδία

Η πιο αηδιαστική έκφραση που έχω ακούσει ποτέ μου, ειπώθηκε στη δουλειά (που αλλού), από έναν σιχαμένο τύπο. Ο τύπος αυτός είναι ψηλός, εύσωμος, βλογιοκομμένος, με μονίμως λιγδιασμένο δέρμα και μαλλιά, χοντρά χείλη και νομίζει ότι είναι πολύ σημαντικός και έξυπνος. Μιλούσε λοιπόν σε μια συνάντηση στη δουλειά και λέει: "Να ολοκληρώσω μια στιγμή". Ως εδώ όλα καλά έτσι; Κοντοστέκεται λοιπόν και με ένα αχνό μειδίαμα προσθέτει: "μην ανησυχείτε, δε θα λερώσω". Στην αρχή απόρησα, δε θα λερώσει, τι; Και μετά κατάλαβα... Προσπάθησα να δείξω τη δυσαρέσκεια μου επιστρετεύοντας την πιο στραβωμένη γκριμάτσα που διαθέτω στο ρεπερτόριό μου, αλλά πέρασε απαρατήρητη. Η εικόνα πάντως που μου δημιούργησε αυτή η υπέροχη έκφραση, δε θα φύγει ποτέ από το μυαλό μου. Θα τον φαντάζομαι αιωνίως να ολοκληρώνει -κατόπιν επίπονου αυνανισμού- και να λερώνει τα χαρτιά που είναι μπροστά του στο τραπέζι.

6 σχόλια:

VROXOPOIOS είπε...

έλεος....

Lex_Luthor06 είπε...

χιουμορ για χαστούκια όντως

Fight Back είπε...

Μπλιαχ. Παντως αυτην την εικονα βγαλτην γρηγορα απ το μυαλο σου.

Gogo είπε...

Pwpw, ti frikoulas...
Eprepe toulaxiston na kaneis kana epifwnima tipou: IIIOUUUUU!
Siga min prosvalotan kiolas...

Unknown είπε...

@vroxopoios: και λίγα λες.

@lex: πολλά χαστούκια. το ένα μετά το άλλο, όπως στο video των New Order (να δίνω μόνο όμως!)

@fight_back: κάνω ειλικρινείς προσπάθειες να το ξεχάσω...

@gogo: το ΙΙΙΟΥΟΥ τελικά είναι ένα πολύ χρήσιμο επιφώνημα.

Roark είπε...

Δεν βρίσκω κανένα email στο προφίλ σου, που λέγαμε.