Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

About a girl

Αφού το ζήτησε η Γωγώ... δε μπορώ να πω όχι!

Πέντε πράγματα για μένα (σιγά που σας νοιάζει κιόλας..) :

1. Το 70% του χρόνου μου το σπαταλάω σκεπτόμενη πώς θα φύγω από τη δουλειά μου. Όταν το καταφέρνω, αρχίζω να σκέφτομαι πώς θα φύγω από την καινούρια μου δουλειά.

2. Έχω δει 10 φορές την ταινία "Ο άνθρωπος που έπεσε στη Γη"*. Τις δε σκηνές που παίζει Bowie, πραγματικά δεν ξέρω πόσες φορές τις έχω δει. Μια εποχή νόμιζα ότι ήμουν ο Bowie -σ'αυτό βοήθησε και το γεγονός ότι είχα στην κατοχή μου μαύρο αδιάβροχο με ψηλό γιακά και κουκούλα.

3. Δε μου αρέσει καθόλου ο Gaudi. Δε μου αρέσουν καθόλου οι οργανικές μορφές στην αρχιτεκτονική, τις θεωρώ αηδιαστικές.

4. Όταν κόβω τα νύχια μου, φροντίζω να τα μετράω όλα με ευλάβεια, μετά τα πετάω με προσοχή στην τουαλέτα και τραβάω αμέσως το καζανάκι. Αυτό γιατί μια φίλη μου είχε πει κάποτε ότι είναι γρουσουζιά να μην πετάς ΟΛΑ σου τα νύχια. Και να καραδοκεί ένα κομμένο νύχι σου κάπου στο σπίτι...μπρρρ. Όταν μου συμβαίνει κάτι κακό, το αποδίδω πάντα στο άτιμο νύχι που μου ξέφυγε.

5. Καμιά φορά, μικρότερη, είχα περισσότερη όρεξη να δω "Ατίθασα Νιάτα", παρά να ακούσω Πετρίδη. Αλλά εντάξει, δε μου συνέβαινε συχνά...


Θα ήθελα να γράψει και η Blu Note 5 πράγματα για τον εαυτό της και θα ήθελα να μην τα ξέρω ήδη!!!



*Άσχετο, αλλά ποιοι ηλίθιοι χρήστες έχουν βαθμολογήσει την ταινία αυτή με 6.6 στο imdb; Ουστ παλίοσκυλα, θα μπω να της βάλω 100 δεκάρια!

3 σχόλια:

blu note είπε...

Συμφωνώ με το 1, διαφωνώ με το 3, το 4 όμως με τρομάζει κάπως! :)

Gogo είπε...

Auto to 4, pragmati, poli katapiestiko prepei na einai!

Unknown είπε...

@blue_note: Νόμιζα ότι θα σε τρόμαζε το 5 περισσότερο!!!

@gogo: Το ξέρω, ακούγεται λίγο ψυχαναγκαστικό!! Αλλά είναι μια αστεία συνήθεια, τίποτα παραπάνω...