Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007

Catch you if I can

Σήμερα τελείωσα μόνη μου το μπουκάλι κρασί που είχα αγοράσει στην περίπτωση που θα γυρνούσαμε σπίτι μαζί.

Επίσης σήμερα πήγα στη δουλειά τον καφέ που είχα αγοράσει στην περίπτωση που θα γυρνούσαμε σπίτι μαζί -και θα ήθελες καφέ. Τον έβαλα σε ένα πλαστικό σακουλάκι, δίπλα στους καφέδες των άλλων κοριτσιών. Μαζί με ένα κουταλάκι που πλένω χωρίς απορρυπαντικό και στάζει όταν το βάζω στο πλαστικό σακουλάκι. Και βρέθηκα στην κουζίνα να φτιάχνω καφέ με μια κυρία που μου έλεγε ότι στο εξωτερικό όλες οι εταιρίες πληρώνουν για τον καφέ των εργαζομένων. Όχι όπως εδώ. Ένιωσα λίγο άχρηστη και ηλίθια που περίμενα 10 λεπτά στην κουζίνα της δουλειάς να βράσει ο καφές που πήρα στην περίπτωση που θα ανέβαινες σπίτι μου. Το ηλεκτρικό μάτι -που έχουν αγοράσει οι εργαζόμενοι- είναι πού αργό.

Γενικώς αισθάνομαι ηλίθια και άχρηστη στη δουλειά. Εν μέρει επειδή εσύ μου έχεις πει ότι η δουλειά είναι ντροπή και ότι εσύ μπορείς να περνάς πολύ ωραία απλώς χαϊδεύοντας τη γάτα σου. Θα ήθελα να είμαι η γάτα σου. Εντωμεταξύ μπήκε μια κοπέλα με ταγιέρ στην κουζίνα και η κυρία που είχε ζήσει 12 χρόνια στο εξωτερικό (Παρισι, Βρυξέλλες, Λονδίνο κλπ) τη ρώτησε αν αυτηνής της κλέβουν τα γιαούρτια από το ψυγείο. Όχι, απάντησε η άλλη, με άψογο ύφος κυρίας του καλού κόσμου, εγώ δεν βάζω ποτέ το γιαούρτι μου στο ψυγείο. Και θαύμασα τις γυναίκες που μπορούν πάντα να ντύνονται και να μιλάνε σαν κυρίες.

Εγώ δεν ήμουν πολύ καλά ντυμένη, δεν είχα όρεξη το πρωί που ξύπνησα, επειδή πονούσα. Σκεφτόμουν αν ο λόγος που πονούσα είναι η επέμβαση που έκανα πρόσφατα. Ίσως αν σου έλεγα ότι είχα κάνει επέμβαση, με ολική αναισθησία παρακαλώ, και δεν είπα τίποτα σε κανέναν, ούτε και σένα, να με θαύμαζες. Ίσως πάλι να ήθελες απλώς να το βάλεις στα πόδια. Όπως το τελευταίο βραδύ, που μου έβαλες το χέρι στον ώμο και μου είπες ΄τα λέμε’ ενώ είχες αρχίσει ήδη να φεύγεις.

12 σχόλια:

Lex_Luthor06 είπε...

ουφ

:-(

καλημέρα

Gogo είπε...

a mwre...
den peirazei, na figei, tha vroume kalitero!
Na ksereis, den eisai i moni pou ta skeftetai auta eniote!

Unknown είπε...

@lex: Ουφ δε λες τίποτα. Ευχαριστώ για την καλημέρα.

@gogo: Μα αυτός ήταν ο επόμενος που θα ήταν καλύτερος. Θα τον ακολουθήσει άλλος που υποτίθεται θα είναι ακόμα καλύτερος, που τελικά θα πρέπει κι αυτόν να τον ξεχάσω και να μην κολλάω βρε παιδί μου - για να βρω τον μεθεπόμενο που σίγουρα θα είναι καλύτερος, που... άσε, βαρέθηκα.

Ανώνυμος είπε...

[switchblade]Τι ακριβωs σημαινει ? ...Ta Aγκλικα μου ειναι φτωχα .

Unknown είπε...

@anonymous: Σουίτσμπλεϊντ (switchblade) σημαίνει σουγιάς.

habilis είπε...

Oταν καποιοs μενει μονοs δεν ειναι απαρετιτο να νοιωθει και μονοs .

Unknown είπε...

@habilis: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ δεν είναι. Συμβαίνει όμως.

Κολοκύθι είπε...

Απότομο και μοναχικό.

Gogo είπε...

Na sou pw, auto pou les isxiei, alla den boroume na xasoume kai tin elpida. Egw toulaxiston kratw tin pisti ston eauto mou. Esi tha se swseis mono!

Unknown είπε...

@κολοκύθι: Ναι, έτσι είναι.

@gogo: Έχεις δίκιο, προσπαθώ κι εγώ να ελπίζω, αλλά μερικές φορές δε μου βγαίνει!

Katerina είπε...

Sista, μήπως δουλεύεις μεταφράστρια σε γνωστή-άγνωστη εταιρία του είδους;; Σα να μου θυμίζουν πολλά οι εμπειρίες σου :D

Unknown είπε...

@katerina: Είχα δοκιμάσει μια φορά για μεταφράστρια αλλά δε με πήρανε και τότε είχα στενοχωρηθεί... Δε έκανε και μεγάλη διαφορά στη ζωή μου όμως -απ'ότι φαίνεται :)