Σάββατο, Νοεμβρίου 10, 2007

κι αν δεν είμαι ροκ...

Αυτό το Σαββατοκύριακο συνέβησαν 3 πράγματα που με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι είμαι επισήμως πια too old to rock 'n' roll:

-Το τηλεφώνημα της φίλης μου που μου ανακοίνωσε ότι βαριέται να πάει στις Electralane μου προκάλεσε ένα τε-ρα-στιο-ο αίσθημα ανακούφισης... Ξαφνικά το βράδυ φαίνεται ωραίο, είμαι έτοιμη να κατακτήσω την πόλη, σκέφτομαι τα ωραιά ζεστά ποτά που θα πιώ στα αγαπημένα μου μαγαζιά, καθισμένη στην αναπαυτική μου καρέκλα, κουτσομπολεύοντας με τη φίλη μου. Καμία σύγκριση με την πορεία μέσα στην κρύα έρημο για να φτάσω στο Gagarin, την ορθοστασία, την κούραση και την απέλπιδα προσπάθεια να δω κάτι από τη σκηνή. Ουφ.

-Κατέβασα προτεινόμενο δίσκο, με 9.9999 βαθμολογία (σιγουράτζα μιλάμε) από το Pitchfork, και ακούγοντάς τον ήμουν σίγουρη ότι είχα κατεβάσει λάθος πράγμα. Τελείως σίγουρη όμως. Ότι ήταν σαν τα μούφα αρχεία που υπήρχαν παλιά στο AudioGalaxy και είχαν άλλα τραγούδια από αυτά που έλεγαν στον τίτλο. Ή ότι κάτι είχε συμβεί στο pc της τύπισσας από την οποία τα κατέβασα και είχε χαλάσει ο ήχος. Έτσι πίστευα, μέχρι που το ξανακατέβασα και κατάλαβα ότι δεν είχαν καταστραφεί τα mp3, ούτε έκανε κάποιος χρήστης πλάκα. Αυτή είναι η μουσική που παίρνει άριστα στο Pitchfork. Ηταν τόσο απίστευτο, που σκέφτηκα να το κατεβάσω και για τρίτη φορά για να βεβαιωθώ. Δε μου φαινόταν καν σαν μουσική (να, τέτοια έλεγε η γιαγιά μου και τσακωνόμασταν όταν έδειχνε Del Leppard το Μουσικόραμα).

-Τέλος, αυτό το Σαββατοκύριακο με πήραν τηλέφωνο από το υπερπέραν για να ψηφίσω τον Βενιζέλο, αν ενδιαφέρομαι για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ λέει. Γιατί είμαι εγώ στο target group του Βενιζέλου; Αν ήμουν έστω στου Γιωργάκη, που αγαπάει τη νεολαία και κάνει και τζόκινγκ, θα μπορούσα να θεωρώ ακόμα τον εαυτό μου rock 'n' roll material.

4 σχόλια:

blu note είπε...

Το ροκ μετεξελίσσεται, ποτέ δεν πεθαίνει!
Ποιός ήταν ο δίσκος στο Pitchfork?
Επίσης, νομίζω ότι ο Λαλιώτης είναι ροκ :) Ο Γιωργάκης μάλλον προς brit-pop μου κάνει...

Unknown είπε...

@blu: το ροκ δεν πεθαίνει, εγώ δε νιώθω πολύ καλά!!
Ε, αν και θα φανεί πόσο uncool είμαι, να το πάρει το ποτάμι: animal collective - stawberry jam. Οι μελωδίες σε μερικά τραγούδια δεν είναι κακές, αλλά τα πριόνια πίσω γιατί; Νομίζω ότι είναι αποπροσανατολιστική και η κριτική του Pitchfork, δε σε προετοιμάζει για κάτι τέτοιο. Εκτός αν εννοείται ότι φυσικά όλοι ξέρουμε τι μουσική παίζουν οι animal collective.

raindroid είπε...

Το pitchfork είναι κάτι σαν τους Mary and the Boy: κάτι που θέλεις να χτυπήσεις με ρόπαλο του baseball μέχρι να πολτοποιηθεί και να είναι μη αναγνωρίσιμο. Μπορείς απλά να το αγνοείς και να συνεχίσεις να είσαι ροκ διαβάζοντας άλλα έντυπα/websites λιγότερο pretentious! Επίσης η συναυλία των Electrelane που έχασες (όπως κι εγώ) πρέπει να ήταν φανταστική, όπως και ο τελευταίος τους δίσκος (που λένε ότι θα είναι και ο τελευταίος τους...).
Και στην τελική, και αν είσαι ροκ... μη σε φοβάσαι! (να αρχίσεις να ανησυχείς σοβαρά όταν θα γίνεις "έντεχνη" ;)

Unknown είπε...

Hello y, συμφωνώ απόλυτα με τη γνώμη σου για τους Μary and the Boy. Μιλάμε για πολύ ξύλο! Δεν ξέρω άλλα, μη pretentious έντυπα online... Αν έχεις κάτι να προτείνεις, ευπρόσδεκτο!