Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

Μου τη δίνει όταν γίνεται αυτό!!

Είμαι γκρινιάρης άνθρωπος και εν μέρει γι’ αυτό ξεκίνησα το blog, για να γκρινιάζω και δημοσίως. Τώρα τελευταία όμως έχω αναθεωρήσει το πόσο πραγματικά γκρινιάρα είμαι. Αυτό γιατί έχει τύχει και συναναστρέφομαι έναν άνθρωπο ο οποίος σε κάθε κουβέντα μας έχει ως μόνιμη επωδό: Δεν με ενδιαφέρει αυτό, σιχαίνομαι/ απεχθάνομαι το δείνα. Αναρωτιέμαι δύο πράγματα:

1. Τι τον ενδιαφέρει τελικά;

2. Γιατί νομίζει ότι ενδιαφέρει εμάς τι τον ενδιαφέρει;

Νομίζω ότι υπάρχει μια δόση ψώνιου στους ανθρώπους που έχουν την τάση να σου ανακοινώνουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει χωρίς να τους έχεις ρωτήσει. Είναι σαν να θεωρούν τους εαυτούς τους και τη γνώμη τους ιδιαίτερα σημαντική. Μια φίλη μου λέει ότι το να δηλώνεις τόσο απερίφραστα τη θέση σου δείχνει ένα διανοητικό θάρρος. Ίσως, αλλά πιστεύω ότι είναι γενικώς της μόδας να είσαι μπλαζέ, οπότε δεν το θεωρώ και τόσο θαρραλέο.

Στην τελική ανάλυση αυτά που καλείσαι να υπερασπιστείς είναι αυτά που αγαπάς. Και όταν αδιαφορείς για τα πάντα, ή μισείς τα πάντα δεν ρισκάρεις τίποτα. Γιατί αυτός που αγαπάει κάτι είναι ευάλωτος στην αγάπη του αυτή. Αυτός που μόνο μισεί ή αδιαφορεί δεν έχει τίποτα να χάσει, τίποτα να εξηγήσει. Όποτε όλα είναι ευκολότερα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια και congrats για τα γραπτά σου ... σε πάω (και σε φέρνω άμα λάχει) ... αν και στα μουσικά δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω πάντα ... είναι το αδύνατο σημέιο μου κι αυτό είναι μείον μου ...

Έχω την αίσθηση διαβάζοντας αυτό το post ότι αν το διάβαζε αυτός για τον οποίο το έγραψες θα έλεγε σίγουρα ... "Δεν με ενδιαφέρουν οι / απεχθάνομαι τους bloggers ... ειδικά αυτούς που γκρινιάζουν (και) δημοσίως! Χε χε ...

Έχεις δίκιο πάντως ... είναι τρομακτικό το πόσα μπάζα με (ΜΗ) άποψη μας κατακλείζουν και το πόσο cool θεωρείται αυτό από πολλούς (wannabe) ομοίους τους.

Δεν τους αντέχω άλλο! Και εστιάζω στις κοπέλες (οι παρούσες εξαιρούνται)- Οι μισές που γνωρίζω είναι ανευχάριστες και μίζερες... οι άλλες μισές είναι φαντασμένες και σνομπ ... κοίνό τους σημείο η blaze αδιαφορία για τα πάντα ... πλήρης αποχαύνωση ... καμία κριτική σκέψη ... καμία ανταπόκριση σε οποιοδήποτε ερέθισμα ...

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ
?
ΓΙΑΤΙ ΞΗΓΙΕΣΤΕ ΕΤΣΙ???

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΗ ΣΑΣ?

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ "ΛΑΚΩΝΙΖΕΙΝ" ΔΕΝ ΕΣΤΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ "ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ"?

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ "It takes 2 to tango"???

Sorry αν ξέφυγα λίγο και σε μπέρδεψα ... αλλά μου βγήκε πίκρα ... είμαι κι εγώ γκρινιάρης βλέπεις ... αλλά χωρίς blog...

Spy

Unknown είπε...

Γειά σου Spy! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Το θέμα αγοριών-κοριτσιών είναι μεγάλο και ακανθώδες...
Οι μεν παραπονιούνται ότι οι δε είναι φαντασμένοι, κρύοι και απρόσιτοι. Και το αντίστροφο μετά!! Τι να πω, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Φταίμε κι δυό μάλλον...

Ανώνυμος είπε...

Ναι μάλλον ...

"Φταίμε και οι δυό
που ζούμε χώρια,
κάτω απ τον ίδιο ουρανό"
όπως λέει και ο Πάριος ...

Εγώ παντως δεν θεωρώ εαυτόν ούτε φαντασμένο, ούτε κρύο όυτε απρόσιτο... (ρώτα και τη Brina) ... αν έχεις καμιά καλή περίπτωση have me in mind ... είμαι για δόσιμο (ενίοτε και για δέσιμο) xaxaxa!

Ανώνυμος είπε...

Hihi!
Pame pisw sthn Athens Voice (mias kai to anaferes sto prohgoumeno post) liges selides pio pisw pros to telos. 8a tous fas th douleia tou "Se eida" esy! Oriste, exoume hdh enan ypopshfio gabro! :o)
Oswn afora twra to periexomeno ayths ths dhmosieyshs, exw na pw pws kala kaneis kai gkriniazeis. Oloi kala kanoume kai griniazoume. To na eimaste apa8eis kai wx-aderfikoi(sic)den voh8aei pou8ena kai den allazei tipota. Apo thn allh to na griniazoume genikws (kai oxi px s'ayton pou prepei na grina3oume) pali den allazei tipota (vevaia ektononomaste, kapou voh8aei ki auto!). Opote paides, opote synantate kapoion paromoio (h' genika kapoion pou sas prhzei) peite tou thn gnwmh sas eugenika kai xwris na ton prosvalete. Nomizw oti se kapoion ap' olous kati mporei na meinei. Giati isws ki aytoi symperiferontai etsi, giati pote kaneis den tous exei pei poso asxhmo einai auto pou kanoun.
Ayta...
Tsiou!

Unknown είπε...

Spy εννοείται πως θα σε έχω υπόψη μου! Το ότι είσαι φίλος της Brina αποτελεί σοβαρή εγγύηση.
Μαρία έχεις δίκιο σε αυτό που λές, εκεί είναι το κόλπο: μπορείς να δείξεις σε κάποιον ότι σε ενοχλεί κάτι που λέει/κάνει χωρίς να γίνεις αγενής;;
Μπορείς, αλλά θέλει λίγη δουλειά. Νομίζω θα κάνω εξάσκηση στον τύπο που σιχαίνεται τα πάντα όταν τον ξαναδώ...